Home
I Sprekers I Retail Masters 2015 I Contact


Thema 2016: Shopper experience

De retail van de toekomst wordt fygitaal: een mix van digitaal en fysiek. Naast het onlinegebeuren is er veel aandacht voor beleving op de winkelvloer. De mens zal altijd nood hebben aan interactie, aan voelen, smaken en beleven. Beleving zorgt voor emotie en emotie doet kopen!

Volgens trendwatcher Herman Konings zal de fysieke winkel die gebruikt maakt van technologie en van “augmented intelligence” het uiteindelijk winnen van de e-commerce. “De snelle digitalisering leidt immers ook tot een steeds grotere nood aan menselijke contacten.”

Retailmasters



Deze inspiratie namiddag zal een antwoord bieden op volgende vragen:

-Hoe ziet de fysieke winkel van de toekomst er uit?
-Wat zijn de verwachtingen van de consumenten voor fysieke winkels?
-Welke concrete mogelijkheden zijn er om de beleving te versterken op de winkelvloer?

Retail Masters 2016 brengt de voorlopers inzake shopper experience in retail samen voor een inspirerend event met tal van boeiende sprekers, video's, technische innovaties en getuigenissen uit de praktijk.

Voor wie:
Dit seminar is een must voor retailers die een duurzame strategie willen vastleggen voor een optimale klantenbeleving in hun fysieke winkel(s).

Sprekers*
Herman Konings – Trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt.
Fysieke winkels zullen winnen

Carrefour Belgium
Boodschappen beleven in de hypermarkten van de nieuwe generatie

Kris Declercq - Burgemeester Stad Roeselare
'Roeselare - retailstad van de toekomst'

* Het programma wordt nog verder aangevuld

Praktisch
Datum & locatie:
Donderdag 6 oktober 2016, FLEX Meeting – Flanders Expo

Programma
14.00 u. – 14.30 u.: Ontvangst
14.30 u. – 16.00 u.: Deel 1
16.00 u. – 16.30 u.: Pauze
16.30 u. – 18.00 u.: Deel 2
18.00 u. – 19.30 u.: Receptie + Networking

Inschrijven
Schrijf u gratis* in vóór 1 september:
 inschrijven
Toeleveranciers: 125 euro p.p. (excl. btw) - inschrijven

* Mits opgave btw-nummer en volgens beschikbaarheid van het aantal plaatsen. 
  Max. 2 personen per zaak


Retail Masters is een initiatief van Professional, Argus, Kiosk, Script, Retail, Kboetiek, Shoes, ProSport, Delicatesse en Chocolaterie

 



In samenwerking met

Professional Media Group

Interesse om Retail Masters te sponsoren?
Neem contact op met Kris Decaestecker