Thema 2016: Shopper experience
De retail van de toekomst wordt fygitaal: een mix van digitaal en fysiek. Naast het onlinegebeuren is er veel aandacht voor beleving op de winkelvloer. De mens zal altijd nood hebben aan interactie, aan voelen, smaken en beleven. Beleving zorgt voor emotie en emotie doet kopen!
Volgens trendwatcher Herman Konings zal de fysieke winkel die gebruikt maakt van technologie en van “augmented intelligence” het uiteindelijk winnen van de e-commerce. “De snelle digitalisering leidt immers ook tot een steeds grotere nood aan menselijke contacten.”

Deze inspiratie namiddag zal een antwoord bieden op volgende vragen:
-Hoe ziet de fysieke winkel van de toekomst er uit?
-Wat zijn de verwachtingen van de consumenten voor fysieke winkels?
-Welke concrete mogelijkheden zijn er om de beleving te versterken op de winkelvloer?
Retail Masters 2016 brengt de voorlopers inzake shopper experience in retail samen voor een inspirerend event met tal van boeiende sprekers, video's, technische innovaties en getuigenissen uit de praktijk.
Voor wie:
Dit seminar is een must voor retailers die een duurzame strategie willen vastleggen voor een optimale klantenbeleving in hun fysieke winkel(s).
Herman Konings – Trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt.
Fysieke winkels zullen winnen
Carrefour Belgium
Boodschappen beleven in de hypermarkten van de nieuwe generatie
Kris Declercq - Burgemeester Stad Roeselare
'Roeselare - retailstad van de toekomst'
* Het programma wordt nog verder aangevuld
PraktischDatum & locatie:
Donderdag 6 oktober 2016, FLEX Meeting – Flanders Expo
Programma
14.00 u. – 14.30 u.: Ontvangst
14.30 u. – 16.00 u.: Deel 1
16.00 u. – 16.30 u.: Pauze
16.30 u. – 18.00 u.: Deel 2
18.00 u. – 19.30 u.: Receptie + Networking
Inschrijven
Schrijf u gratis* in vóór 1 september: inschrijven
Toeleveranciers: 125 euro p.p. (excl. btw) - inschrijven
* Mits opgave btw-nummer en volgens beschikbaarheid van het aantal plaatsen.
Max. 2 personen per zaak
