| Home I Sprekers I Getuigenissen I Praktisch I Contact | HOME |
|
Interesse om
|
||
| Op dinsdag 16 september organiseert PMG de eerste editie van DIY Masters, hét event voor ambitieuze retailers en leveranciers actief in de DIY & Garden-branche. Tijdens dit inspiratie- en discussieforum bieden we u een antwoord op de meest prangende vraag waarmee u ongetwijfeld geconfronteerd wordt: ‘How to keep the customer involved?’ DIY Masters verruimt uw kennis en vertelt u: - over de mogelijkheden om uw klanten aan te spreken en te informeren - hoe u uw klanten kan aanzetten tot het gebruik van uw producten en diensten. DIY Masters brengt alle professionals uit de sector samen voor een inspirerend event. |
|||
| Sprekers Tom Vanhoutteghem – AMP DIY & tuinzaken als verkooppunt voor doe-het-zelf-, bouw- en tuingerelateerde magazines - Dany Abeloos – Thalia Zoek 1 variabele waardoor een consument uw (DIY-)winkel verkiest! - Koenraad Deridder – Transfer Centrale rol van televisie als informatiekanaal voor DIY-consumenten - Ann Caerels – PMG Lancering eerste editie Week van de Doe-Het-Zelf - Niko Nelissen - TapCrowd Beacons als technologisch tool om klanten in- en outstore aan te spreken |
Getuigenissen Rudi De Kerpel – Eurotuin Beleving als tool om klanten te binden - Joeri De Waele – Fundoo Consumenten optimaal informeren via on- en offline communicatie - Daniel van Cauteren – Meno Group Informeren op de winkelvloer via nieuwe instore concepten |
||
![]() |
|||