Home I Sprekers I Getuigenissen I Praktisch I Contact
HOME

 

In samenwerking met

DAS Ladders

Polet

Resatec

Interesse om
DIY Masters
te sponsoren?
Neem contact op met
Ludwig Houtekeete

 

 

Op dinsdag 16 september organiseert PMG de eerste editie van DIY Masters, hét event voor ambitieuze retailers
en leveranciers actief in de DIY & Garden-branche. Tijdens dit inspiratie- en discussieforum bieden we u een antwoord
op de meest prangende vraag waarmee u ongetwijfeld geconfronteerd wordt:
‘How to keep the customer involved?’

DIY Masters verruimt uw kennis en vertelt u:
- over de mogelijkheden om uw klanten aan te spreken en te informeren
- hoe u uw klanten kan aanzetten tot het gebruik van uw producten en diensten.
DIY Masters brengt alle professionals uit de sector samen voor een inspirerend event.
Vijf redenen om deel te nemen!
- Succesvolle zaakvoerders getuigen over hoe zij hun winkel(s) hebben uitgebouwd
- en hoe zij omgaan met hun klanten
- U krijgt een pak marketingtips mee over het communiceren met uw klanten
- U ontdekt welke Vlaamse informatiekanalen uw klanten gebruiken om zich te
- informeren
- U komt meer te weten over de Week van de Doe-Het-Zelf
- U komt in contact met uw collega’s en de partners van DIY Masters


Programma
15.30 – 16.00 u.: ontvangst
16.00 – 17.00 u.: deel 1
17.00 – 17.30 u.: pauze
17.30 – 18.30 u.: deel 2
18.30 – 20.00 u.: receptie + networking
Inschrijven DIY Masters - klik hier
Sprekers
Tom Vanhoutteghem – AMP
DIY & tuinzaken als verkooppunt voor doe-het-zelf-, bouw- en tuingerelateerde magazines

-
Dany Abeloos – Thalia
Zoek 1 variabele waardoor een consument uw (DIY-)winkel verkiest!

-
Koenraad Deridder – Transfer
Centrale rol van televisie als informatiekanaal voor DIY-consumenten

-
Ann Caerels – PMG
Lancering eerste editie Week van de Doe-Het-Zelf

-
Niko Nelissen - TapCrowd
Beacons als technologisch tool om klanten in- en outstore aan te spreken

Getuigenissen
Rudi De Kerpel – Eurotuin
Beleving als tool om klanten te binden

-
Joeri De Waele – Fundoo
Consumenten optimaal informeren via on- en offline communicatie
-
Daniel van Cauteren – Meno Group
Informeren op de winkelvloer via nieuwe instore concepten
DIY Masters is een initiatief van Professional Media Group  
français