|
|
|
| 25 oktober 2017 VAKINFORMATIE VOOR DE SCHOENENBRANCHE Lees online |
|
|
|
SHOES ONLINE Welkom in ons gloednieuwe online magazine! Laten we meteen beginnen met een positieve noot. De zakenbarometer van september 2017 bracht maar liefst bijna 30% meer omzet dan vorig jaar. Een deugddoend cijfer voor de hardwerkende winkeliers. Een trend die zich hopelijk zal verderzetten de komende maanden. Marie Verhulst |
|
|
|
| Zakenbarometer september: bijna derde meer omzet Het is héél lang geleden dat de schoenenbranche in ons land nog eens kon terugblikken op positieve resultaten. In september 2017 werd er 26,9% meer omzet gerealiseerd en werden er 25,3% meer paren verkocht dan in september vorig jaar. Lees meer |
|
|
| Kortingen filiaalzaken verzieken handelssfeer Heel wat correspondenten beklagen er zich over dat de filiaalzaken 'de handelssfeer verbrodden'. De weersomstandigheden en de economische context waren gunstig, en toch pakten sommige filialisten uit met kortingen in september. Lees meer |
|
|
| Verkoop wintermodellen zorgen voor mooie omzet Uit de artikelen die verkocht werden in de schoenwinkels, blijkt ook dat de herfst was begonnen, daar waar we in september vorig jaar nog een hittegolf kenden. In september 2016 werd nog 21% van de omzet gerealiseerd in echte zomerartikelen zoals sandalen, ballerina's en lichte mocassins. Lees meer |
|
|
| Looks Agencies zoekt Sales Representative Footwear LOOKS AGENCIES is een dynamisch shoes & bags & accessories agentuur gevestigd te Antwerpen.We vertegenwoordigen verschillende merken waaronder Guess, Patrizia Pepe, Janet&Janet, Fiamme en Roberto D'Angelo. Lees meer |
|
|
| Vacature: Sioux Vertegenwoordiger België en Luxemburg Voor de Belgische markt is Hooijer Groep op zoek naar een fulltime vertegenwoordiger voor het merk Sioux, met daarnaast nog een commercieel merk. U zal werkzaam zijn vanuit de showroom in Trade Mart maar ook onderweg. Lees meer |
|
|
| Exclusief ronde tafel gesprek: etalage voor ultieme winkelbeleving Etalage betekent veel meer dan een aantal schoenen in de vitrine. Alles draait om de totaalbeleving, zeggen de specialisten aan tafel. Het gaat immers om het oproepen van een totaalbeeld, een sfeerbeleving binnen het totaalpakket van de visual merchandising. Lees meer |
|
|
|