logo1


15 april 2014

home  |   magazine  |   nieuws  |   merken  |   u heeft nieuws

 

gratis nieuwsbrief voor een collega

graphics2

N1

Sfeerverslag FoodBubbles 2014

Op maandag 20 januari 2014 vond de geslaagde eerste editie plaats van het evenement Foodbubbles in Flanders Expo (Gent). Vijf succesvolle

Lees meer....

N2

Fusie Ardo en Dujardin

De zeven neven Haspeslagh uit beide bedrijven De twee Belgische diepvriesgroentebedrijven, die 40 jaar geleden los van elkaar door twee broers werden

Lees meer....

N3

Tavola 2014 bijzonder succesvol

17e editie zorgde voor veelvuldige zakencontacten De editie 2014 mag bijzonder succesvol genoemd worden: exposanten maken in de allereerste evaluaties melding van

Lees meer....

graphics37

I1

Daddy Cool

Nieuw in het gamma Daddy Cool zijn de etnisch getinte diepvriesmaaltijden die in een individuele verpakking zitten van 270g. Na opwarming van 4 minuten in de magnetron kan je deze consumeren, zonder toevoeging van saus of dergelijke, want het product is kant en klaar. Het product bestaat in drie verschillende variëteiten: Thai, Greek en Vegetarian Meal.

Lees meer....

I2

Voorverpakt gluten- en lactosevrij brood

Doordat deze sneetjes glutenvrij en lactosevrij brood individueel verpakt zijn, kan de vakgebruiker zijn gasten persoonlijk bedienen en heeft hij geen overschotten of verlies. Bovendien hoeft de consument geen eventuele glutencontaminatie te vrezen. Gastvrijheid is heel belangrijk bij een restaurantbezoek. Er zijn tien sneetjes glutenvrij en lactosevrij brood in twee smaken:

Lees meer....

I3

Gerookt zalmrolletje mascarpone

Het gerookt zalmrolletje is gemaakt op basis van stukjes gerookte zalm, mascarpone en een scheutje citroensap, opgerold in een fijn sneetje gerookte Noorse zalm. Deze heerlijke zalmrolletjes zijn ideaal als hapje voor uw feesten en recepties. Het product is op basis van graatloze Noorse zalm. Het heeft een heerlijke en unieke smaak. Het gaat telkens om gelijke porties met een vast gewicht.

Lees meer....

I4

Tork tafelaankleding

Geïnspireerd door de laatste trends op horecagebied lanceert hygiënemerk Tork, onderdeel van het bedrijf SCA, vier nieuwe thema’s voor zijn gamma servetten en tafelaankleding Mix n’ Match. De collectie biedt horecaprofessionals de mogelijkheid om te kiezen uit een combinatie van kleuren en designs. Zo kunnen ze een persoonlijke toets geven aan hun tafels.

Lees meer....

 

cover1

 NIEUW
Lees het vakblad
ook interactief!
Download hier de laatste editie.

ipad

Agenda

13/05/14

YOUR CHOICE

(BRUSSEL)

24/09/14 25/09/14

EMPACK

(BRUSSEL)

01/10/14 – 03/10/14

HEALTH CARE '14

(BRUSSEL)

20/10/14 – 23/10/14

HOSTELCO

(BARCELONA)

23/11/14 – 25/11/14

INTERPOM

(KORTRIJK)

Abonneer u
gratis op andere nieuwsbrieven
uit de

bouw
industrie
non-food retail
fashion
food
event marketing
consumer

 

stuur ons uw persbericht

zoek in het archief

zoek een leverancier

 

Deze nieuwsbrief is een uitgave van Professional Media Group
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be

contact

Video sfeerverslag FoodBubbles 2014 / Fusie Ardo en Dujardin / Tavola 2014 bijzonder succesvol